CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

real love st0ry

Ahad, 23 November 2008

de panatss day...

asmikum~~

taus ku bceta eyh..hehehe..tdi dskulah kmi ada sp0rt day n belawan men futsal..b4 dat, las night aku msg c hanis yg aku nda dpt men cuz kaki ku sakit sal tetandang siminn..hahaha...den udh ku dtg kskulah tdi drang mlyat aku bjln mcm byasa..hahah..dapatan tiaa..tpksath aku buat2 timpang bjln..rasaa wh malas kn men ahh..den2 afta balik kn buku, kmi trun k pdang untuk mncbut undi sapa dlu blawan..den sgguh malang skali klas kmi blawan dgn team cegu..pndek kn crita, kmi kalah 1-0 lwan cegu ahh..huhuh..afta dat aku kklaz dgn cderen.

dlm klas, bis tukar bju, start th ku memanat ngan drang bini2..abis kmi vein-inx ahh..den aku mlukis2 tgnku kes buang buring..udh drumah kna b0mb..hahah..dpatan..lpastu saat yg pling panat dan gila dtg wen aku n my goshess fren bgmbr..hahaha..most of de boys were using tudung n posting lyk WTH..hahaha..ada yg gian,ada yg mcm placur,ada yg udh OFFER..hahah..kn lyat gmbr tu?? ni msh mnggu c alai seii ahh..k tu ja kalii..gmbr kmi tu kang th ku post..harap bersabar. =p

0 comments: